Onderwerpen  |   Branches  |   Afdelingen  |   Bedrijven  |   FAQ  |   Nieuwsbrief  |   Contact
129 whitepapers met als onderwerp CRM (Customer Relationship Management)
RSS-feed
CRM Trends in Vermogensbeheer en Private Banking

CRM Trends in Vermogensbeheer en Private Banking

mei 2014  Vermogensbeheerders en Private Bankers kunnen niet meer alleen gefocust zijn op het realiseren van beleggingsrendementen, maar zullen vooral ook moeten richten op het luisteren naar hun klanten, het inzichtelijk maken van de geboden meerwaarde en expertise. Welke rol speelt CRM hierbij?

Whitepaper van CRM Resultants
Intelligente documentanalyse met business rules engine leidt tot optimale Straight Through Processing (STP)

Intelligente documentanalyse met business rules engine leidt tot optimale Straight Through Processing (STP)

februari 2014  Met de Document Text Analyzer (DTA) software is Davinci in staat geautomatiseerde herkenning en beoordeling van teksten en documenten toe te passen, gecombineerd met business rules die aansluiten op de werkprocessen van de klant.

Whitepaper van DAVINCI
Klantkennis is de weg naar loyaliteit

Klantkennis is de weg naar loyaliteit

januari 2013  De markt is transparanter geworden en consumenten gebruiken in het aankoopproces verschillende kanalenom zich te oriënteren, te zoeken en te beslissen. Dat doen ze in de winkels, via het (mobiele) internet of een combinatie van allebei (cross channel). Ze weten precies waar wat te koop is en...

Whitepaper van Macaw
Contactcentra en analytics

Contactcentra en analytics

januari 2013  Binnen contactcentra speelden analytics en computergestuurde besluitvorming lange tijd nauwelijks een rol. Bestaande analysesystemen voor contactcentra dienen slechts een paar doelen, met name  het vastleggen en presenteren van gegevens, om strategische en geringe (maar erg belangrijke)...

Whitepaper van Interactive Intelligence Inc.
Workforce Management: meer dan alleen software

Workforce Management: meer dan alleen software

januari 2013  Workforce Management is meer dan alleen software. Het behoeft veel procesdefinities en organisatorische beschouwingen. Een fout die veel contactcentra maken is dat zij investeren in workforce managementsoftware zonder dat zij er goed over hebben nagedacht hoe zij dit willen inzetten. Deze...

Whitepaper van Interactive Intelligence Inc.
Social Intelligence technieken ondersteunen vier essentiële klantscenario’s

Social Intelligence technieken ondersteunen vier essentiële klantscenario’s

januari 2013  Sociale intelligentietechnieken en mediastrategieën vinden hun weerslag in hoe bedrijven om kunnen gaan met hun klanten, zowel wat betreft B2B als B2C. Dit rapport introduceert een aantal van de beste manieren om sociale intelligentie en marketingmethodes in te zetten om klantstrategieën...

Whitepaper van Hewlett-Packard Nederland (HP)
Een winstgevende multi channel klantenservice

Een winstgevende multi channel klantenservice

januari 2013  Veel bedrijven stappen over op een multi channel service vanwege de ROI die dit met zich meebrengt. Een dienst waardoor u via verschillende kanalen contact op kan nemen met de klant, verhoogt de klanttevredenheid, loyaliteit en kostenvoordelen van online kanalen zoals e-mail en self-service....

Whitepaper van Kana CRM
Krijg de juiste informatie bij de juiste persoon op het juiste moment.

Krijg de juiste informatie bij de juiste persoon op het juiste moment.

januari 2013  Organisaties over de hele wereld voelen de druk vanuit de markt om hun klanten perfect van dienst te zijn. Het snel en accuraat oplossen van klachten en problemen met klanten is een voorwaarde voor klanttevredenheid en klantbehoud. Om problemen effectief en efficiënt op te lossen hebben...

Whitepaper van Kana CRM
Waarom klantcontact via het contactcentrum de hoeksteen blijft van uw relatie met de klant

Waarom klantcontact via het contactcentrum de hoeksteen blijft van uw relatie met de klant

januari 2013  Het customer service landschap verandert snel. Klanten hebben toegang tot veel informatie en willen 24 uur per dag, 7 dagen per week geholpen worden via diverse kanalen. Toch vinden veel bedrijven het nog steeds lastig om een eenduidig beleid richting de klant op te stellen....

Whitepaper van Kana CRM
De geïnformeerde klant: productiviteitverbetering in het digitale tijdperk

De geïnformeerde klant: productiviteitverbetering in het digitale tijdperk

januari 2013  Door een wereldwijd krimpende arbeidsmarkt en een langzaam economisch herstel zijn klanten meer dan ooit op hun hoede. Zij hebben echter wel toegang tot een schat aan informaties over de producten en diensten die zij zoeken. Veel informatie is direct verkrijgbaar via vertrouwde bronnen. Toch...

Whitepaper van Microsoft Nederland
Uitgelichte Whitepaper

Het bouwen van uw eigen Private Cloud: Meest gestelde vragen en belangrijkste overwegingen

Het bouwen van uw eigen Private Cloud: Meest gestelde vragen en belangrijkste overwegingen

Bedrijven doen steeds meer inspanningen om te begrijpen wat de verschillen zijn tussen gevirtualiseerde omgevingen, Private Clouds en Public Clouds en benaderingen als IT-as-a-Service (ITaaS) en software-defined datacenters (SDDC). Het vermijden van aannames helpt hier aanzienlijk bij! Private...

EMC
Whitepapers nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable IT Knowledgebase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.